Zwroty i reklamacje

Reklamacja

Przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona? Jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy rozpocząć i pozytywnie zakończyć proces reklamacji.

Pamiętaj! Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki i spisz protokół szkody.

Ważne! Sprawdź czy opakowanie zewnętrzne jest wgniecione, uszkodzone. Czas na zgłoszenie szkody wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Dowód zakupu,
  • Protokół szkody,
  • Formularz reklamacyjny - dostępny tutaj: Formularz reklamacyjny 
  • Zdjęcia:
    - opakowania zewnętrznego (w tym: uszkodzeń, wgnieceń, przedziurawień),
    - wypełnienia,
    - uszkodzonego przedmiotu

Prześlij zgłoszenie reklamacyjne (formularz, dowód zakupu, protokół szkody i zdjęcia) na adres:  birko@birko.pl

 

Zwrot, wymiana

Kiedy i kto może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli kupujący jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie czy przez e-mail). Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym salonie stacjonarnym.

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego, weszła w posiadanie towaru (czyli od momentu odbioru towaru).

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:

  • Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.
  • Ceramika BIRKO jest zobowiązany do zwrotu wszystkich otrzymanych od kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego podczas zakupu sposobu dostarczenia - innych niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy i od momentu fizycznego zwrotu towaru do nas.

Koszty

Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru - tj. dostarczenia do magazynu Ceramika BIRKO. Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Poinformuj nas o tym drogą mailową na  birko@birko.pl i odeślij towar własnym transportem, kierując go na adres:

Zakład Ceramiki BIRKO Ryszard Brzoskowski

Drogowców 6A

83-400 Kościerzyna

 

Nie zapomnij dołączyć do paczki:

  • Dowodu zakupu- jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem
  • Wypełnionego formularza - dostępny tutaj: Formularz zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl