Reklamacja
Przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona? Jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy rozpocząć i pozytywnie zakończyć proces reklamacji.
Pamiętaj! Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki i spisz protokół szkody.
Ważne! Sprawdź czy opakowanie zewnętrzne jest wgniecione, uszkodzone. Czas na zgłoszenie szkody wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- Dowód zakupu,
- Protokół szkody,
- Formularz reklamacyjny - dostępny tutaj: Formularz reklamacyjny
- Zdjęcia:
- opakowania zewnętrznego (w tym: uszkodzeń, wgnieceń, przedziurawień),
- wypełnienia,
- uszkodzonego przedmiotu
Prześlij zgłoszenie reklamacyjne (formularz, dowód zakupu, protokół szkody i zdjęcia) na adres: birko@birko.pl
Zwrot, wymiana
Kiedy i kto może zwrócić towar
Zwrot przysługuje jeśli kupujący jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie czy przez e-mail). Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym salonie stacjonarnym.
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego, weszła w posiadanie towaru (czyli od momentu odbioru towaru).
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy:
- Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.
- Ceramika BIRKO jest zobowiązany do zwrotu wszystkich otrzymanych od kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego podczas zakupu sposobu dostarczenia - innych niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy i od momentu fizycznego zwrotu towaru do nas.
Koszty
Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru - tj. dostarczenia do magazynu Ceramika BIRKO. Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Poinformuj nas o tym drogą mailową na birko@birko.pl i odeślij towar własnym transportem, kierując go na adres:
Zakład Ceramiki BIRKO Ryszard Brzoskowski
Drogowców 6A
83-400 Kościerzyna
Nie zapomnij dołączyć do paczki:
- Dowodu zakupu- jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem
- Wypełnionego formularza - dostępny tutaj: Formularz zwrotu